Från och med...


... imorgon går jag på flytande!

Jag fick en diet i julklapp av pappas fru och imorgon ska jag på möte med konsulenten.
Egentligen ger jag inget för såna där soppdieter om man inte gör det för att rensa kroppen ett tag då, men som viktminskning är jag skeptisk. Jag har varit viktväktare förut (-22 kg) och det är en livsstil som jag vet fungerar. Nu har jag kämpat med 5 jäkla kg som inte vill försvinna från min kropp hur mycket jag än tränar och håller på.

Å andra sidan har jag inte lika mycket att ta av den här gången så det går långsammare och jag har inte riktigt det tålamodet...


Jag vill se resultat på en gång så därför kommer nog det här att bli bra som kickstart. Jag får se vad hon säger imorgon, kanske blir det nåt mål om dagen också de dagar jag tränar. Spännande=)
Det här kommer jag iallafall att uppdatera här på bloggen varje dag; matintag, träning och sinnestillstånd. Jag kommer antagligen att gnälla BIG TIME över avsaknaden av mitt älskade knäckebröd... Men det får ni ha överseende med;)

Knäckebröd med skinka och ugnsstekt falukorv med mos blev intaget denna sista dag med fast föda (för några veckor framöver iallafall)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0