Korvstroganoff vs Bananshake

 ...och Melodifestival på tv. Eller "Mello" som nån idiot döpt det till.
Jag hade hoppats på Brolle för han är grym men det var inge vidare tyvärr. Inte heller Waltz levde upp till mina förväntningar. Så jag ger fan i att rösta helt enkelt. I ren protest!

I övrigt så går Kejmet bra, har klämt 1 hg skinka ikväll för att "festa till" det lite. Var på 1-års kalajs och firade SweetBecca och pussades med CutieIsak tidigare idag! Där hemma käkades det min favoriträtt korvstroganoff när jag kom dit och jag luktade på den och ÅÅÅH vad jag ville haaa! Klarade inte ens av att pussa på Isak då ifall jag skulle få en av hans rester på läpparna, haha! En noggrann avspolning efter han ätit upp så kunde jag myssa på honom sen. KORVSTROGANOFF. Jag säger bara det. Kärlek!!!
Chokladbollarna låg där och häcklade mig med sina runda vita sockerögon men jag stod emot. Tog en bananshake och en kopp kaffe och intalade mig själv att det var myyycket godare.
Sen Maria, sen.

Och bandyn då?
Lost igår mot Bläsmåla men nästa 2 matcher blir det vinst, tamejfan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0