Vägning!

Efter 3 veckor med Cambridge har jag gått ner 6,7 kg. 8 cm bröst och 11 cm midja. Drygt 2,2 kg/vecka.

Humöret är jättebra, jag känner mig riktigt piggelin!
I fredags köpte jag nya byxor eftersom mina hängde och slappade rejält. Främst röven har fått sig en duvning...

I lördags blev det en kombinerad shopping- och hockeytripp till Gävle och då blev det ett par nya skärp och ett par skitsnygga stövlar. Man kan ALDRIG få för många skor, så är det bara!

Nu blir det två dagar till på helkur, alltså bara shakes, sen ska jag lägga till 100 g skinka. På lördag är det FEST så jag måste ha lite mer att stå på innan dess, annars hade jag gärna kört helkur hela veckan. Så på måndag kanske resultatet blir lite nedslående, förhoppningen är att jag stått still, men lika bra att förbereda mig på det värsta... Elle det där blev fel, för det värsta vore ju att gå upp allt igen och det kommer ju inte att hända. Men jag ska förbereda mig på att inte ha gått ner tills dess iallafall. Min Kejmkompis hade varit på fest i fredags och ätit och druckit gott och han hade gått ner 1 kg ändå. Under halvfarten får man äta en särskild liten chokladbit (finns två sorter) som konsulenten säljer och jag fick två smakprover idag som jag ska inta vid tillfälle.
Jag tror att jag ska köra helkur nästa vecka efter festandet, men det bestämmer jag först på måndag.

-6,7 kg
*Pepp pepp*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0