Cambridge Vecka 4

Förra veckan var den fjärde med kejmning. Eftersom jag skulle på partyhelg så skulle jag börja äta lite på onsdagen men det glömde jag bort, så på torsdagen åt jag första målet;  en kycklingklubba. Det var inte så gott som jag hade hoppats. Ovan som jag blivit med fast föda... På fredagen blev det 2 shakes och en liiiten taco. Mycket grönsaker, lite fraiche och salsa och lite köttfärs. Och 8-10 nachochips. Proppmätt. Och, 3 Martini innan bastun:p
På lördagen blev det en shake och drygt 100 g rökt skinka och 6 nachochips. Och Bacardi Apple och sockerfri Redbull. Och Jäger.
Söndagen var en riktigt rolig dag, fylld av huvudvärk... Jag åt en liten strips, grönsallad och hamburgare. Inte en hamburgare med allt, utan bara köttet. Brödet hoppade jag över, det gör jag alltid. Till det: Vatten. Och, 2 bitar chilicheese slank ner också:p
Trots helgens utsvävningar gick jag ner 0,6 kg. Jag hade hoppats på +-0 så det var verkligen positivt!

Nu är det ny vecka och jag ska gå på helfart igen!

Totalt efter 4 veckor:
- 7,3 kg
- 10 cm bröst
- 14 cm midja

Tjohoo!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0