Kejmning

Så, dag 3 på Cambridgevecka 3.

Det känns bra, första målet tar jag vid 13-tiden, andra vid 18 och sista vid 21. Det är på kvällen jag helst vill ha något att "äta" antagligen för att jag gjort av med så mycket energi under dagen.
Vanilj, Banan och Mintchokladshakes har det blivit idag. Har en flaska vatten kvar att dricka innan jag gör kväller sen är dagen komplett!
Idag har jag varit barnvakt till gofisen Becca och hämtade sötnöten Isak på dagis vid 14. Han har döpt om mig, jag heter nu för tiden "Meija" istället för Maria:) Becca och jag var ut till min farmor där vi lekte titt-ut och myste. Jag får så mycket energi av de små liven, i love them!

Nu är det retroTV, Dum & Dummare som gäller.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0