Bröllopsshopping...

Idag så är det onsdag i min lilla bubbla av Cambridgeshakes!
I måndags var jag förstås hos konsulenten och det resulterade i -1,8 kg.
Skööönt!

Om 2,5 veckor ska jag på bröllop så igår passade jag på att handla kalajsstuff på lunchen. Jag spanade in den ljusrosa skapelsen på HM redan veckan innan så det var ju tur att den fanns kvar.




Ett par jättefina matchande örhängen från Glitter fick också följa med mig hem.



Jag gjorde också av med en mindre förmögenhet på KICKS, ett läppstift och gloss från Smashbox.
Ska man på bröllop så måste man vara fin!

Ett par ljusa jeans, en grå kofta och gråa jeansleggings blev det också.

Jag har verkligen shoppat loss den här månaden, men jag ser det som min belöning, mitt eget "pepp", eftersom jag är så duktig och går ner i vikt.

-9,1 kg hittills. Lite till nu bara!
Pepp pepp!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0