Knaust med mera!

I lördags var det bröllop på agendan, och OJ vilket vackert bröllop det var! Jag, som är hård som sten, grät som Lille Skutt när brudgummens sång sjöngs av en alldeles underbar kör i Gustaf Adolfs kyrka. "Jag såg det på videon" sa brudgummen Stefan med ett stort leende, som kollat in bröllopsfilmen dagen efter festligheterna... Mitt bakhuvud syntes och händerna som viftade i ansiktshöjd. Ingen idé att neka där inte! Och Fru Karolina var sååå vacker! Drygt 100 gäster firade deras kärlek och bröllop och fesligheterna fortsatte till före 5 på morgonen, med styrdans, rumpdans och utan-skor-dans på teatern i Skönsberg.
Tur som tusan att jag fick behålla mitt vackra rum på Hotell Knaust till klockan 18 på kvällen för jag var bra utslagen dagen efter! Mest troligt var att det var frukosten som tog knäcken på mig för den gick inte av för hackor kan jag säga!(Hade kändisspan till frullen också i form av en osminkad Josefin Craawford.) Knaust är ett mycket fint hotell men det bästa - och nej, det är inte trappan, det bästa är den otroligt vänliga, hjälpsamma och glada personalen som jobbar där! Där kommer att bo igen, helt klart!


Den kända marmortrappan går inte av för hackor!
http://www.elite.se/?q=sv/hotell/sundsvall/knaust




Dagen-efterhäng i burspråket på mitt rum på Knaust.




Mina bröllopskläder och kilklackskorna.
De fiiina skorna som gör att mina fötter har ont ont ONT även idag!



Efter en härlig helg i Sundsvall så är det dags för en ny vecka.
Enbart Cambridgesoppor och shakes är det som gäller!



Och till syvende och sist...
Var kan man hitta såna här konstnärliga kreationer, om inte i Knaustsvall:p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0