Cambridgeupdate!

-1 kg denna vecka.
Över förväntan för jag känner mig uppblåst och jag har inte druckit allt vatten som jag ska... Nu är jag inne i en usch-vatten-fas. Det smakar inge gott alls och jag är inte ett dugg törstig. Imorgon ska jag skärpa mig!
Totalt -9,9 kg.
Jag kom nyss hem från gymmet, jag har äntligen börjat träna igen. Jag har så mycket som händer runt i kring mig nu och enda sättet att bearbeta är att träna. Jag älskar gymmet! Blev 40 min på bandet sen benpress och sedan en tripp in i solariumet, hihi! Ska på bröllop på lördag och man vill ju inte se ut som brudens klänning...

Nu är det soffhäng och förhoppningsvis tidig kväller för imorgon bitti blir det Gävle tiiiidigt, 06.55 åker bussen från torget. Och på kvällen vankas det bandy! Broberg-Villa hemma på åsen. Måste-vinna-match är det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0