Bloggfeeling!

Meeen va längesen jag bloggade nu!
Jag har inte känt att jag haft lust helt enkelt, och jag har inget behov av att basunera ut allt som händer i mitt liv för allmänheten heller. Men jag kan väl sammanfatta tiden sedan sist med att jag haft jäkligt roligt och att livet är underbart! Nedräkningen till Handels kongress pågår för fullt, 3 dagar kvar bara och det pirrar i hela knoppen av förväntan! En massa människor som jag känner och kommer att lära känna, som samlas i 5 dagar och kvällar och nätter för att arbeta med fackliga frågor som handlar om allt från arbetsplatsen till organisationsfrågor till samhällsfrågor till frågor som rör hela världen! Och jag älskert! Att jobba fackligt är så otroligt utvecklande! Och apropå det så kommer jag att få göra en massa roliga saker på mitt jobb på ICA nu under sommaren som gör att skallen verkligen går på högvarv! Lääängtar!!!

Och vad är väl en blogg utan en bild? Igår var jag och fick naglarna fixade och det ser ju bara såå fräscht ut!



Det känns som att fingrarna blivit 5 cm längre fast det bara är några millimeter som lagts på.
Gel it is!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0