Oops!

Som skrivet så sker bloggandet när jag känner för det och jag har inte haf tid kan man lugnt säga! Jobb, bandy (mera jobb) och Thaiplanerande har tagit all kraft. Dessutom våldgästas jag just nu av den berömda, ökända oerhört otrevliga PMS:en, så vägningen i måndags, aprop kejmandet, gick inte alls bra. Magen var som en spärrballong och denna otrevliga händelse resulterade i +2 hekto. Inte världsilla men drygt som fan. Fast jag vet ju vad det beror på så... Förhoppningsvis är kroppen i fas igen på måndag. Vad mer som var drygt var att bananshake och mintchokladshake var slut. Tvärslut! Så jag skottade på mig 15 vaniljshake och 6 chokladshake och tackar alla helgon för att jag har några gopåsar kvar sen Sundsvallshelgen då det inte blev mycket kejmande.

Som jag skrev, Thaiplanerande pågår för fullt! Jag återkommer om det senare. Tjing Tjing!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0