Confession Onsdag

Today, tadaa:

Frukost: Wasa sport, skinka, mjukost
Lunch: Blomkål- och potatissoppa, fläskfilé, sallad
Mellanmål: En halv Naturdietbar
Träning: 20 min cykel, 60 min Funktionell pump
Mellanmål: Gainomax
Middag: Löksoppa, wasa sport, skinka, mjukost, paprika
Kvällsmål: Jordgubbar



Funktionell Pump var INTE min grej.
Jag vill köra med stång och det här handlade bara om inre muskler och det var absolut inget Pump i det. Men jag känner redan av träningen så effektiv var den absolut, men det var inte min grej tyvärr. Tur att jag körde cykel innan... Så nu vet jag det då!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0