Mat- och träningslogg tisdag och onsdag

Tisdag:

Frukost
: Banan
Mellanmål: Grovt bröd med stark ost, latte
Lunch: Viltskavsgryta med potatismos
Träning: 40 min Powerwalk
Middag: Wok med kassler, broccoli, paprika och soya, en potatis






Onsdag:

Frukost
: Banan
Lunch: Lammfärsbiff med pommes och tzatsiki. Pizzsallad.
Träning: 7 min Cykel, 60 min Step kondition.
Middag: Ugnslagad vitlöksmarinerad kycklingfilé, sallad, tomat och Paprikakeso 
Kvällsmål: Lätt kvarg, björnbär, hallon


                             

Åh vilket underbart Stepkonditionspass!
Synd att jag inte kan vara med varje onsdag för det är grymt bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0