Pass

Jag hämtade ut mitt nya pass när jag var i Gävle idag.
Av någon anledning så tycker jag att det är jobbigt att skilja mig från stämplarna...
Så jag passade (höhö) på att knäppa kort på dem så jag slipper skilja mig från dem:p
Synd att de inte stämplar passet på alla flygplatser bara...
Man kanske kan fråga snällt så gör de det?





 

Marmaris med brudarna i två omgångar, Egypten med P, Thailand på rymmen,
Malaysia x 2 på jobb, Alanya med C.
 
Har ju även besökt Spanien, Frankrike, Sicilien och Italien med flickorna och C 
under passets livslängd men har tråkigt nog inga stämplar...

Har också besökt Schweiz två gånger för studiebesök och studier.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0