Matlogg Torsdag

Today:
Frukost: 2 wasa havre, makrill i tomatsås, latte
Mellanmål: Banan, latte
Lunch: Räksallad med pasta, lite bröd och vitlöksdressing
Mellanmål: Banan, latte
Middag: Afrikakyckling, coleslow och paprikastavar
Kvällsmål: 2 äpplen



Jisses va latte jag har druckit idag=) Jag gillar automatlatte, helt klart!
Undrar om jag kommer att kunna somna ikväll..? 

Afrikakycklingen består av afrikansk kryddblandning från asiatisk butik, blandad med rapsolja. Jag vände kycklingfilén i blandningen och satte in det i ugnen 20 minuter.
Gott gott gott!

Ingen träning idag, men en hel skopa träningsvärk! Jag hade anmält mig på stepstyrka men avbokade för om jag hade gått så hade det inte varit effektiv träning med den här värken... Det är alldeles tillräckligt mödosamt att resa mig från sittande till stående... För att inte tala om att gå i trappor!
Träningsvärk = Hatkärlek


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0