Mat- och träningslogg Söndag

Frukost: wasa havre, kalkon, pepparsalami, juice, äggröra, bacon :p
Mellanmål: Banan
Lunch: Makrill i tomatsås, kokta äggvitor
Träning: 10 min walk, Styrke ben, mage, rygg. Cardiobike 30 min
Middag: Viktväktarpizza med champinjoner
Kvällsgott: 3 hg lakrits *ont i magen*

Jag var inte så pepp på träning idag då det blev en hel del alkohol intaget inatt, men jag visste att jag skulle bli rastlös om jag inte gick dit så det var ju bara att slänga på sig ryggan och traska iväg.
Väl framme så var Flisan på plats och det gjorde allt mycket roligare=) Hoppas att du fortsatte stretcha när du kom hem!? Du lovade!!!


Kommentarer
Lisa

Eeehh... jag låg i soffan och lyfte fjärrkontrollen upp och ner... duger det? :P

2010-03-22 @ 19:54:53
maria

Men Liiiisa!!!

2010-03-22 @ 22:17:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0