Clarion Sign...

... bor jag på från och med idag.
Jobbjobbjobb är det som gäller. Stillasittande...
Tur att det här hotellet har ett Spa med gym som man kan köpa in sig på så jag får utlopp för min fysiska energi!



  


Och om någon tror att jag skippade träningen för att jag är borta och jobbar: glöm det!
Oslagbar utsikt, men det får man ju hoppas med tanke på vad det kostar att träna trots att man bor där...




Så har vi då en till vy, från mitt rum...
LO-borgen till vänster och Rättsskyddet till höger. I feel safe!

 


Snart dags att inviga sängen!
Det blev ju tidig avgång imorse och jag var uppe två timmar före den berömda tuppen...



En fundering: Varför har de heltäckningsmatta i ett så nytt hotell?



Kommentarer
Anonym

PGA AV LJUDNIVÅN! DEN DÄMPAS OERHÖRT.

2010-03-18 @ 22:05:51
maria

Åhåå! I see!

2010-03-18 @ 22:23:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0