Andra chansen

Såld på schlager som jag är
så kollar jag självklart på andra chansen!


Pain of Salvation
"Road Salt"
                            

Pernilla Wahlgren
"Jag vill om du vågar"
                                                 Hugget som stucket. Båda suger.



Pauline
"Sucker For Love"

Crucified Barbara
"Heaven Or Hell"
                                                 Paulines röst och låt är helsköna!

Kalle Moraeus & Orsa Spelmän
"Underbart"

Neo
"Human Frontier"
                                                  I love Kalle Moraeus...

Alcazar
"Headlines"

Jessica Andersson
"I Did It For Love"
                                                  Alcazar för fan!!!


Hm... Pernilla och Jessica gick vidare.
Jaja, mina favoriter är ju redan klara så det gör inget=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0