Ingen bra mat igår heller...

Jag skäms för att skriva det... Men jag har liksom tappat aptiten på något vis!?
Jag förstår inte varför.
Om nån hittar den så kan ni väl höra av er för jag vill gärna ha den tillbaka...

Igår, måndag:
Frukost: 2 wasasport med skinka
Mellanmål: Banan
Lunch: Kycklingklubba med pizzasallad
Mellanmål: 3 skinkskivor
Middag: En halv viktväktarpizza.
Kväller: Kiwi och apelsin.

Jag hade inte riktigt tid med mat igår för jag skulle med tåget (som ersattes med buss) till Gävle för att natta hos Ninafina. Jag åkte till Borlänge imorse för att hålla i utbildning tre dagar och det går inga tåg hemifrån så tidigt på morgonen...


Borlänge turistbyrå, asful-cool byggnad!

Efter att vi avslutat idag gick jag först upp på det lillalilla gymmet som Hotell Galaxen har. De har en stor och härlig relaxavdelning men gymmet är så välutrustat... Jag kollade på Simpsons och lyssnade på dance medans jag trampade på Crosstrainern.
Jisses vilken kondition jag har fått upp på så kort tid! Helt underbart=)
Efter passet blev det en dusch och sedan gick jag iväg på stan och handlade lite frukt och nötter. Aptiten har kommit tillbaka så det var nog bara en svacka igår. Tack å lov!

Så, idag tisdag såg mat- och träningssedeln ut som följer:
Frukost imorse: Banan, grovt mjukt bröd med ostskiva, gurka och paprika. Jag hatar färdiga konferensmackor med detta så kallade "grova bröd" som bara innehåller luft och gör att man blir hungrig på en gång igen...
Lunch: Thaikyckling med kokosmjölk och ris. Grönsallad.
Mellanmål: Apelsin
Träning: 30 min på Crosstrainer. Körde lite biceps och axlar med hantlar också.
Mellanmål: Wasa knäcke med färskost 
Middag: Oxfilé med stekt potatis och kantarellsås. Grön sparris och crispsallat.
Kvällanmål: 150 g pistachenötter





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0