Bio

Jag har nyss kommit hem från bio.
Jag drog med mig min jättegravida systerdotter Elisabeth på "Snabba Cash" och den var verkligen jättebra!
Jag har inte läst "Snabba Cash" men däremot "Aldrig fucka upp", som är den andra
boken i triologin av Jens Lapidus. 
Hoppas hoppas hoppas den också kommer på film!


En av huvudrollerna har Joel Kinnaman
och han gör sin roll väldigt bra!

"Snabba Cash" får:
5 popcorn av 5 möjliga från mig!
Jäkligt välgjord, smart och snabb film.

Och apropå popcorn så köpte jag en stooor låda popcorn och Elisabeth en mellanlåda.
Kaxig popcornälskare som jag är så sa jag till henne innan filmen började
"jag kommer äta upp min innan dig". '
Det gjorde jag INTE!
Jag har mött min överkvinna,
även om hon måste räknas som dopad eftersom hon äter för två just nu.
Jag tömde över till hennes låda så hon hade nå att göra och slängde en del.
Kan bero på min träning och att jag äter regelbundet nu som gör att bangar popcorn.
 Konstigt riktigt...

Men jag säger bara; se den!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0