Nina 3.0

Nina 3.0 firades av flickorna i lördags kväll i Gävle.

Ett gäng fina flickor på väg in på Kalles Bar & kök;
Emma, Nina, Sarmilla, Mia, Veronica, Mari, Kattis och Sandra



Till bords på Kalles...



Ninafina äter finafisken...



Jag åt västerbottenostfylld lax med vitvinsås



Sandra och jag överraskade födelsedagsbarnet med en sprakande raket-applevodkadrink och hela Kalles sjöng "Ja må leva" för Ninafina tillsammans med oss. Och ja, hon pratar fortfarande med oss=)


Som synd var så måsta jag och Mian åka hem till jobb och andra förpliktelser efter middagen, det var verkligen hur mysigt som helst att umgås allihopa och så synd att det tog slut för vår del.
 
Resan hem är en saga för sig med sladd, snörök och jag har parerat mellan vajerräcket och en tvärstående bil på E4...
Så har man varit med om det också!

Underbar mat, fantastiskt mysigt ställe och vackert sällskap=)
 
Länk med mer info om Kalles:
http://www.menigo.se/inspiration/kundreportage/Sidor/Kn%C3%B6kfulltp%C3%A5Kalles.aspx




Kommentarer
Nina

Åååå vilket fint inlägg min gotjej =) Tack för bästa födelsedagen ever!! <3 Massa kram =)

2010-03-01 @ 14:37:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0