Middag på Karlssons

... blev det med gänget ikväll.

Jag har aldrig ätit på Karlssons förut och betyget är:
Supergod mat, lagom mycket, snyggt och fräscht och helt perfekt.
Det käkades allt från risotto till fläsknoisette och carbonara.
Jag klämde en kycklingquesadilla med guacamole och sallad, som jag tyvärr glömde
knäppa kort på (den var snygg som fan)!


Dagens mat:
Frukost

: Keso med ananas & lätt kvarg, kaffe latte, banan
Mellanmål: Banan
Lunch: Cajunris och kolgrillad kycklingfilé, salsa, bbqsås och sallad (på Kungshallen)
Mellanmål: Swebar
Middag: Kycklingquesadilla med guacamole och sallad
Kvällsmål: Cashewnötter och Weiders proteinbar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0