Melodifestival del 3

Alcazar- Headlines
Kläder: Typiskt dem, dragqueenfjädrar, annars snyggt
Dans och spex: Gilla
Musik: Gilla, vickar på hela benet
Artisten: Gilla!
Chans i eurovision: Absolut!

Johannes - Tonight
Kläder: Snyggt!
Dans och spex: Eeeh, rockers movesen funkar INTE!
Musik: Iss itt svinglish år watt?
Artisten: Bra röst men fel forum
Chans i eurovision: Nej.

Elin Lanto - Doctor doctor
Kläder: Snygg våtdräkt!  
Dans och spex: Japp, funkar! Carolas fläkt har dammats av!
Musik: Jag har svårt att bestämma mig. Lite väl mycket Britney. Jag skulle inte köpa den.
Artisten: Svårt att höra hennes röst, mycket digi.
Chans i eurovision: Ryssarna kommer älska henne!

Erik Linder - Hur kan jag tro på kärlek
Kläder: Jag började zappa febrilt för jag trodde jag hade hamnat på kanal 10... 
Dans och spex: Jag började zappa febrilt för jag trodde jag hade hamnat på kanal 10...
Musik: Jag började zappa febrilt för jag trodde jag hade hamnat på kanal 10...
Artisten: Jag började zappa febrilt för jag trodde jag hade hamnat på kanal 10... 
Chans i eurovision: Jag började zap... NEJ för FAN!

Getty - yeba
Kläder: Han är skitsnygg i kostymen!
Dans och spex: Det stämmer inte... MC-klubb på lekplats? Till afrikanskt...
Musik: De e la bra men fel forum.
Artisten: Duktig 
Chans i eurovision: Näe 

Timoteij - Kom
Kläder: Snyggt
Dans och spex: Dragspel, och typ bongotrummor funkar inte... 
Musik: Jag hör inte vad fan de sjunger men det låter väl tralligt... typ
Artisten: Duktiga
Chans i eurovision: Fiol vann förra året så näe!

Darin - youre out of my life
Kläder: Fula men va fan gör deeeee? 
Dans och spex: Nej, plain and simple
Musik: JAAAAAAAAAAAAA!! Gåshud som fan!!!
Artisten: JAAAAAAAAAA  JAAAAAAAAAA JAAAAAAAA!!!
Chans i euovision: JAAAAAAAAAA!!!

Crucified Barbara - Heaven and hell
Kläder: Snyggt!
Dans och spex: Haha, näe, thank god!
Musik: Jag är besviken:/ Den var bra, men uddlös... Fast det är ju melodifestival och man får ju inte skrämma gamlingarna som tittar... tydligen...  
Artisten: Grym röst!  
Chans i eurovision:


Bonus: Från pausen: Luuk! Me like=) "Ett å ett e två, de e jag säker på" - jag älskade den låten när jag var liten=) Hihi!
Favoriter: Alcazar, Elin, Darin, Crucified typ.
Röstade på: Darin!!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0