Matlogg & pepp, torsdag

Först och främst: Fan va bra det går för mig nu!
Mat- och träningsloggen här på bloggish är verkligen precis vad jag behöver! Och alla andra bloggare som jag följer som skriver om träning och hälsa, de ger mig så otroligt mycket tips och pepp! Underbart!

Så till min dag:

Frukost: Banan och proteindrink
Mellanmål: 2 wasa sport med skinka och gurka
Lunch: Fullkpasta med köttfärs och champinjoner och tomat. Äpple
Mellanmål: Banan
Middag: Fröigt bröd "Crusty Roll" med källarrökt skinka (favvo), sallad och tomat, proteindrink
Kvällsmål: Äpple

Nu har jag gjort helg, så skööönt att vara ledig i tre dagar. Jag ska sova, träna och äta, och förhoppningsvis hälsa på lilla familjen om de orkar med besök. De har ju nyss kommit hem från BB och man vill ju inte tränga sig på...
Nu blir det bedtime och spikmatta. Hoppas inte Vera-Vånkers saknar den... för jag klarar mig inte utan!


Kommentarer
Vånkan

Ja börjar sakna den lite nu men eftersom de e du får du ha den ett tag till hjärtat.

2010-02-19 @ 00:02:50
Lisa

Klart vi orkar med besök =) Alltid lika trevligt :D

2010-02-19 @ 07:34:09
URL: http://www.deochjag.blogspot.com
Molly

du får ha en bra dag och helg maria!

take care! kramkram

2010-02-19 @ 07:53:24
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Maria

Tack bästa Vånkan!!! Pussa!!

2010-02-20 @ 00:34:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0