Matlogg Måndag

Idag blev det inte heller någon träning. Jag hade möte i Bfr direkt efter jobbet och kom nyss hem.
Men imorgon SKA jag träna! Inget ska få stoppa mig!!! Skulle verkligen ha behövt vara där och göra av med en massa negativa energier nu... Kommer att sova på aga inatt ja, som nån sa för 100 år sen...

Frukost: 3 wasa sport, kalkon.
Mellanmål: Banan
Lunch: Kyckling, ris och curry
Mellanmål: Banan
Middag: Keso lök, rökt kalkon, körsbärstomater
Kvällsmål: Jazzäpple, kvarg med torkade bananer, gojibär och russin 


Jazzäpplet - Dyrt, men värt varenda krona! Saftigt, smakrikt, riktigt krispigt och heeelt underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0