Mat- och träningslogg Torsdag

Idag skulle jag ha tränat styrke med stepbräda men passet var inställt:(
Så det fick bli ett hederligt pass på egen hand istället.

ACTIVE har fått nya maskiner idag (torsdag) som jag invigde. Gillar inte crosstrainern riktigt men det tar väl ett tag innan man blir synkade. TECH heter maskinerna nu och de är mer digitala och avancerade så om ett par veckor har jag nog lärt mig vilket program jag gillar att köra.


Idag har detta ätits och tränats:
Frukost: Rökt skinka & keso med lök
Lunch: Fisk & skaldjursgryta med en bit vitt bröd och aioli. Sallad och kikärter.
Mellanmål: Proteindrink
Träning: 45 min walk. Styrke med boll: Rumpa, ben, armar. 12 min crosstrainer intervall.
Mellanmål: Gainomax
Middag: Tonfisksallad med pasta, fetdressing och kidneybönor
Kvällsmål: Banan

Status: Hungrig och men klockan är snart 01 och det är alldeles för sent att äta. Det springer i benen och jag kan inte hålla dem stilla. Skumt!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0