Mat- och träningslogg Tisdag

Ännu en dag har kommit och gått. Den här dagen såg ut så här:

Jobb 9-18.15
Pre-Frukost: Kallrökt skinka 70 g
Frukost: 2 wasa sport, mjukost & paprikakyckling
Lunch: Räksallad med ägg och lite mangodressing
Mellanmål: Swebar
Träning: 60 min walk
Mellanmål: Gainomax jordgubb (mmmm!!!)
Middag: 100 g blandat rostbiff och kallrökt skinka, keso med löksmak
Kvällsmål: Proteindrink och en GiGanTiSk banan!



Bästa walklåtarna just nu:
3 - Britta Spears
Pjanoo - Eric Prytz
De får mig riiiiiktigt på gång!
"Pjanoo" är drygt 8 min lång och den är så sjukt skön att gå till med stoora snabba steg. REPEAT!!!


Kommentarer
anna

sv: haha det är okej, jag gillar inte heller han i johan falk ;P

2010-02-16 @ 23:37:29
URL: http://addspirit.blogg.se/
Molly

sv: hehe, jag och mitt middagssällskap tyckte att det var gott :p



jo, lidls kvarg är god, som arlas fast billigare :)



du får ha en finfin fortsättning på dagen. kram

2010-02-17 @ 15:03:28
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0