Mat- och träningslogg Söndag

Jag har haft en riktigt lång dag. Först jobb till 14, sen hem och "mellanmåla", sen ACTIVE. Det blev en väääldigt sen lunch idag så därför blev middan´dålig också... Har ju inget 8-17-jobb och inget flex heller så det går inte att äta när man vill.

Idag var en minst sagt rolig dag på gymmet. Jag och Flisa tokade loss på bollarna när jag skulle lära henne lite bollövningar från passen jag gått på. Sen visade hon mig core, och det känns verkligen som min grej! Måste prova det snart! Hoppas jag är fri nån kväll när de har sånt pass.

De har ju fått nya konditionsmaskiner på ACTIVE, så nu
kan man kolla tv medans man tränar.
Det gick jättebra att värma upp på cykeln till OS, jag blev så taggad!
Sen zappade jag över till Simpsons emellanåt, hehe=)


Idag:
Frukost
: 3 wasa sport, skinka, en kopp varm choklad
Mellanmål: Banan & proteindrink
Träning: 15 min cykel, styrke/boll: armar och mage, walk 45 min.
Mellanmål: Banan
Lunch: Fullkpasta, köttfärssås (som igår), en morot
Middag: 2 mackjärnsmackor (Rasker) med ost, skinka och senap.
Kvällsmål: Kvarg med björnbär och lite vaniljsocker


 
                                                              mmm, smackilicious!



Kommentarer
Molly

hej maria!

tack för din kommentar :) kul att du gillar min blogg :)



den här kvargen (den på bilden) har jag inte sett här, där jag bor, vet du om den är ny på ica? :)



du får ha en bra dag och vecka! kram molly

2010-02-15 @ 06:28:32
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Systeryster

Core är skitkuul, och riktigt jobbigt, det måste du gå på!:)

2010-02-15 @ 14:19:05
Molly

sv: okej, då ska jag hålla utkik efter den nästa gång jag är på ica :) annars kör jag på lidls :) har du testat den?! :)



ha en fortsatt bra dag och kväll! kram

2010-02-16 @ 15:49:43
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0