Gästbloggare: Maestro

Katt(ung)en Maestro heter jag och så här kan man beskriva mig:
Nyfiken på allt!
 Jagar min egen svans, dina fötter, någon annans fötter eller huvudhår, luvsnören, raggsockor med mera.
Fart å fläng mest hela tiden!





*******************************************
Fick en rolig pinne med rosa prassel och fjädrar på av Moster Maria. Den gillade jag!
Och en svart luden boll med fjädrar. Och när de kastade den till mig, då hörde jag att det var nåt i den som lät! Jag försökte få ut det men det gick inte, vare sig med sötnosen eller klorna... Inte var den särskilt snabb heller för jag hann ikapp den varenda gång, mjahaha!!!
  
Jag sprang som en tok överallt!
Jaga jaga jaga!!!




***************************************
Efter allt springande, och hoppande och gullande och klappande blev jag helt slut och måsta ta igen mig med en liten kattlur.. Mjaaaaau!




***************************************
Här har vi min familj: mamma Anna och pappa Sebastian!
Och så lilla jag då, Maestro Hammarlund-Spaanheden.
Tittut!!!



Kurr och kram,
Maestro

*********************************************************************



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0