Back on track!

                                                           Nu jäklar är huvudvärken borta!
               Jag har inte tränat sen i onsdags på grund av blodtrycksfallet som knockade mig
                                        fysiskt, men idag efter jobbet blev det äntligen gymmet.

Bollpass är så jäkla kul!

Instruktören är helt super; stark som en oxe och balans som en lindansare eller nåt sånt.
Längtar redan till onsdags-Bollpasset!

Mat- och träningslogg:                                                         
Frukost: 2 wasa sport, mjukost, skinka                                                          
Lunch: Räksallad med pasta och kokt ägg, mangodressing      
Mellanmål: Banan    
Mellanmål: Proteindrink
Träning: 20 min walk, 30 min Bollpass, 13 min Crosstrainer + Benpress                                                            
Middag: Grillad rostbiff, omelett med fetaost, körsbärstomater
Kvällsmål: Apelsin

Återigen har jag druckit för lite vatten... Min flaska som jag har på jobbet har försvunnit så jag måste fixa en ny, annars glömmer jag att dricka. Annars har det varit en riktigt bra dag! 
                                    
                                                                         I´m back on track!!!
                                                                                                                                    



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0