"40 är det nya 20"

Haha, yeah right!

patetiskt med drakar...
Konstigt nog är det mestadels quinns som beter sig patetiskt. Gubbsjuka, javisst finns det såna, men på något sätt drar drakarna allt så mycket längre. Slemmar runt ute på krogen, fnittrar på gymmet så fort en KILLE är i närheten och beter sig löjligare än sin yngsta dotter, som antagligen ÄR en RIKTIG fjortis.

Eller så är det så att jag reagerar starkare för att jag skäms.
Skäms för att vara tjej och skäms för äldre kvinnor som beter sig så.

Synd att Courtney Cox har gått i fällan och börjat spela in "Cougar town".
Jag trodde hon var mer än så.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0