Sällskapssjuk...

Igår lånade jag familjens Audi och åkte runt och våldgästade folk. Har ju legat hemma i 2 dagar som ett slaktat korthus så jag var i desperat behov av mänsklig kontakt och frisk luft. Dagen började kl 11 nere hos papi på hans jobb med Triss-skrap och tjöt med Nicko.



Sedan fortsatte turnén till Wavwbridge och grams & granps som var hundvakt åt busan Dina...
Vi kastade pinne, klöpp ner buskar och spanade in blåsippor

 

Efter det styrde jag kosan mot Abrahambäck och hälsade på Bästa Caj och Bästa Annica i deras lägenhetER. Flyttpackning i den ena och rustning i den andra.


Sen fortsatte resan med kusinbesök, eller rättare kusinhusbesök, för kusin var inte hemma...
Så jag fortsatte till Marma och hälsade på preggo-Mia och vi bebistjötade lite. Fick en snackis med hennes Bööön också innan hon kom hem från jobbet. Vedklyvning, uppvärmning och 2:a världskriget avhandlades=) Mia kommer för övrigt att bli en av världens bästa mammor. I know.  


Efter det stod Söderala och finaste Ninan på besökslistan! Dagen till ära var hon snorigare än Slimer i Ghostbusters, dock braaa mycket snyggare;) Tjock-Schlömer rullade hem också efter ett tag (inlines) svettig som ett bandylag och flokigare än vanligt. Så här ser han ut när han spanar in, som han uttryckte det; En RIKTIG Talang i Tv4´s Talangjakten. Vad han spanade på? Poledancebruden of course!


Klockan hann bli 21 när jag kom hem till papi för överlämning av Audi.
Fan, jag måste fixa ett åk så jag kan hälsa på folk oftare...

Kvällen avslutades hemma i soffan med tända ljus och roligt sällskap.
Klockan var 02.30 när jag stöp ner i sängen, trött men pepp efter en underbar dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0