Matlogg Lördag

Frukost: Wasa Havre, källarrökt ytterlår
Lunch: Moussaka, pizzasallad, tomat
Middag: Wasa sport, skinka, tomat
Kvällsmål: Cashewnötter, clementin, cola zero

Jag hade ingen aptit idag. Eller jo, imorse var jag görhungrig men sen gick det liksom över. Imorgon blir det träning så då är garanterat hungern tillbaka!


Ooh häromveckan köpte jag ett par grymt snygga braxor på HM som jag kommer att bo i hela våren!
Boyfriendjeans.

I like I like!

                                              


Kommentarer
a&m

besök! :D

2010-04-11 @ 00:39:30
URL: http://strawberrymiix.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0