Mat- och träningslogg...

har jag inte fört men jag har skött mig!
Har tränat tis och ons på Selma Spa+ som ligger på Clarion. Cardiobike 20 min och walk 15 min med 5-7% lutning, samt styrke armar, mage och axlar. 
Frukost har bestått av knäcke och kalkon, grönsaker och ananas, ägg eller omelett, apelsinjuice och latte.
Imorse kostade jag på mig lite knaprigt bacon också:p
Frukter till mellanmål, och sallad eller sushi till lunch. Middag har varierat från libanesiskt hummus och kött med potatis/bulgur till sushi (igen). I looove sushiii!!!


Greetings from a bike, early in the Selma Spa+ gym



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0