Jag har varit barnvakt idag=)

som synes på de två tidigare inläggen som gjordes genom mobilen.
Vi har varit ute i 5 timmar och promenerat över hela stan, lunchat på Waynes och busat i lekparken i Stadsparken. Isak skrattade sååå gott i gungan och rutchkanan=)
På Waynes smaskade han Caesarsallad och krutonger med Flisan så det stod härliga till!
En sak jag saknar efter min dag som vikarierande morsa är någon typ av lekhage på stans café. Som riktig mamma måste man ju sakna det när man hela tiden får sitta och vrida nacken av sig för att hålla koll så inte den lille dragit iväg på egna äventyr...

Nu är det soffan som gäller resten av kvällen *sluuut*



Brås på sin mor. Har vi en framtida lärare månne?


Woohoo! Full speed i lekparken!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0