Helena & Pers crib håller på att förvandlas till Marias Place

När Helena & Pär skulle sälja sin lägenhet la de upp denna blogg.
Jag föll direkt för den underbara, charmiga hallen med alla inbyggda garderober, och vi gjorde affär...

Och även om det egentligen inte behövde rustas i något annat än badrummet så kunde jag ju inte låta bli, hihi=)
Här kommer jag att lägga in bilder och lite annat så den som är nyfiken kan se vad som händer at my Place.


Favoritstegen som jag lånat av farmor=)
Farmors stege... helt ovärderlig!

Det är roligt att spackla! Det är slipningen som är dryg. Det dammar så jäkligt...
Det är roligt att spackla, men slipandet hade jag gärna hoppat över...
Hade damm på ställen jag inte visste fanns...


Kommentarer
Helena

Är väl skönt att bli av med den där akutfula bården i vardagsrummet förstår jag! =)

2009-06-17 @ 18:08:59
URL: http://minbloggpa.blogg.se/
Anonym

Haha, ja faktiskt=) Jag är allergisk mor bårder...

2009-06-17 @ 22:04:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0