Nämen ojojoj!

Jag glömde för sjuttsingen att kasta in Kejm-inlägget igår innan jag drog ur kontakten!
Å dä går ju´nte!

Igår var en dryg dag. Som man kan se på förra inlägget. Hungrig och trött och en värkande kropp kan man sammanfatta dagen som. 3 mål Cambridge och 40 g skinka blev det. Ty det är icke bra att göra av med mer energi än man tar in...
Idag är det inte mycket bättre. Hungrig är jag just nu men det är för att jag sitter på tåget och inte har hunnit få i mig mitt sista mål för dagen så det kommer att lösa sig om ett tag. Men det är den här konstiga molande värken i ryggen som håller på att ta knäcken av mig! Alltså det gör sjuhelvetes ont i musklerna! Jag ringde sjukrådgivningen idag och de sa att jag skulle ringa upp på HC och boka in en tid för de vart oroliga eftersom jag känt av lite hjärtklappning. Men det har jag inte tid med för jag ska hålla kurs nu i tre dagar så det får bli när jag kommer hem i såna fall! Hon sa at det kunde bero på vaccinationen men det var ändå lite konstigt eftersom det är över en vecka sen jag gjorde den. Att Kejma får man ju inte hjärtklappning av heller för jag är ju inte smälltjock så någon större påfrestning på kroppen är det inte på så sätt. Som sagt får ringa på fredag om det inte avtagit!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0