Ketos och nya färger!

Har nyss peeat på sticka och det visar sig att jag är i Ketos! Fint dä! Förbränner fett som bara den hoppas jag!
Idag har jag varit hungrig två gånger (just nu kurrar det som fan) troligen på grund av att jag hällt i mig java, 4 koppar, vilket jag normalt inte gör. Svart java. Skulle behöva hälla i mig en liter vatten också innan jag knoppar in.

Idag drog jag på mig favoritjeansen, de som jag har som mål att kunna ha. Mina gamla älsklingar från 2004. De sitter löst! Löööst! Det är fantastiskt! Bara att slänga in dem på 60 grader och hoppas att de tightar åt sig lite, hehe! Ja, jag FÅR vara kaxig, jag har faktiskt gått ner flera kilon.
Nu är det dags för sista påsen för dagen, en chokladmint sen lite mys i soffan med tända ljus och mina nya kuddar och filtar! Turkosblått, vitt och brunt är vårens färger!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0