400 semlor...

... har jag bakat idag!
God damn!
Bästa tipset för att låta bli att äta semlor är att baka dem! Fast jag gillar inte semlor så det är egentligen inga problem för mig. Tycker det smakar som limpa med grädde och marsipan, och där har vi tre av de äckligaste sakerna jag vet i matväg. Men det är jävligt kul att göra dem=)

Jag och min vän Nina har haft påsbyte, eller dealning, som vi gillar att kalla det. Hon kör Xtravaganza och jag Camebridge och deras sortiment ser lite annorlunda ut. De har en grymt god sparrissoppa som jag byter åt mig och hon gillar mina banan och kakaomint. Imorgon ska vi deala igen, fett najs=)
Nu blire sparris!
Tjo!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0