Lördag hela dan!

Fan, nu är det nåt på G.
Igår kväll låg jag och vred och vände och kunde inte somna. Hjärtat dunkade stenhårt i bröstet och jag var inte ett dugg trött. Jag brukar somna INNAN huvudet landar på kudden annars... Imorse vaknade jag vid 4 och kunde inte somna om... Jag läste i Cambridgematerialet att man skulle känna sig mycket piggare så här mot slutet på veckan men det där tyckte jag nog var att ta i... Nu på kvällen kom det också en dust av hjärtklappning. Obehagligt.

Frukosten idag vid 11 blev en kakaoshake. Efter jobbet tog jag en svettpromenad och sen en kycklingsoppa med curry. Vatten vatten vatten har jag hällt i mig minst tre liter, det mesta på kvällen förstås. Nu under kvällen har jag varit så jäkla hungrig! Tog en kakaobananshake vid kl 20 men nu är jag hungrig igen. Konsuleten sa att jag skulle äta proteiner om jag tränade eller vid hård fysisk aktivitet och jag kanske skulle ha gjort det? Fast jag är ju rädd att förstöra ketosen... Jag har ju härjat runt på jobbet idag också och det gör ju sitt till med den lilla kosten jag får i mig.

Det får bli mer vatten, sen tandborstning och kudden.
Jag längtar till på måndag när jag ska träffa konsulenten igen!!!

**********************



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0