Igår...

... gick det riktigt bra med Cambridge! Eller ja, vattenintaget var kämpigt men jag fick i mig tre liter -de sista två efter kl 21 så jag har varit upp två gånger inatt... Jag var inte hungrig en enda gång igår, vilket är tur/konstigt. Tur säger sig självt, jag jobbar i delidisk och det är i det närmaste självplågeri att vara så nära The Big Nono. Konstigt, ja man borde ju bli hungrig liksom...

Jag åt första målet vid 12, andra kl 19 och sista målet vid 22.
Provade på en ny smak igår, jordgubb, och det var som jag misstänkte: blä! Jordgubb ska icke förtäras på syntetisk väg, utan "all naturell" sommartid. Frukosten blev en riktig hit då jag blandade hälften vanilj och hälften kakao! Riktigt gott! Och jag vet att det finns många som är skeptiska när jag säger "riktigt gott" men jag menar det verkligen! Till middag blev det kycklingsoppa som jag kryddade med mycket spiskummin (mums) och paprika.
 
Den enda biverkning jag har börjat känna är att kyssvänligheten inte är på topp. Egentligen ska man inte tugga tuggummi eftersom det retar magen och man tror att man är hungrig, men det är inget problem för mig så jag får tugga mitt gummi sa konsulenten. "Bara det är sockerfritt". Finns det ens tuggummin med socker idag?
Tur är ju det för vem vill stinka roadkill?


Bästa "pugget":






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0