Cambridge, första veckan.


Av någon anledning har mina inlägg från mån-tis inte publicerats så jag får skriva om dem... Skumt!

Var på möte med konsulenten i måndags och så här ser det ut...
Första veckan med Camridge:
-3,3 kg
-5 cm midja
-5 cm byst

HELNÖJD!

Eftersom jag är borta på utbildning tis-tors så frågade jag konsulenten hur jag skulle bete mig med kejmandet, och hon sa att jag skulle köra halvfartsmodellen dessa dagar. Alltså äta soppor/shakes som vanligt och äta proteiner och sallad till lunch och middag.

Igår så valde jag då till lunch att äta en bit ångkokt sejfilé och en sked kikärtor med kapris till. Jäklar va gott det var, och skönt att få tugga! Till middag tog jag en Caesarsallad och hoppade över krutongerna, goooott!

Idag tog jag också fisk, en bit limekryddad torsk med blomkål till lunch. Till middag blir det Scampi i vitlök och grönsaker till det. Det känns i kroppen att jag ätit, även om det är väldigt små portioner, för magen är lite frustrerad. Kan bero på att jag precis fått tjejvecka också för jag känner mig liksom uppblåst. Men imorgon hoppar jag över lunchen så blir det bara två dagars halvfart så jag får tillbaka kroppen till ketosläge fortare.

-3,3. Precis den kickstart som jag behöver!

Mannen som jag skrev in mig samtidigt som hade gått ner 3,8 kg och han hade fuskat en gång rätt ordentligt han! En hel ostkrokspåse hade han klämt en kväll! Jättekul att han också är på gång och nu ska vi träffas hos konsulenten igen på måndag, samma tid. Hoppas inte mitt "tillstånd" nu och de här två dagarna gör allt för mycket bara...



.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0