Cambridge Dag 5

Blir ett kort inlägg nu... ska sova så jag orkar upp till worket.
Dagen började med en cholad-vaniljshake kl 13. Och en 70´s vatten. Sen handla med lillesyster och inge vatten så jag höll på att svimma hemma hos henne... Vi åkte hem till paps som fyller år och de smaskade smörgåstårta och chokladtårta och jag drog en kycklingsoppa med curry och 7 glas vatten och en stor kopp te... Och så luktade jag på smörgåstårtan:p Inge hungrig mest sugen för jag vet att den är sååå jäääkla god! När jag kom hem blev det en 70`s vatten till och en banan-chokladshake och den va ybergoood! Smakade som banankola:p:p
Sen ännu en 70`s vatten så det blev nog 4 liter idag! Wohoo!
Feeling good!


********************



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0