400 kanelbullar...

... har jag bakat idag på jobbet!
Det ska bli spännande att se om alla blev sålda! 310 sålda bullar vid 17-snåret så jag tror och hoppas att alla gått åt! Såå, iförd en brun "Bullfest-Tshirt" från Nordic Bakeoff, eller Bonjour som de också heter, har jag försett folk med bullar idag! Självklart nynnades på "Klappa takten alla bagarbar, bullfest bullfest hela daaan" samt jämna strilar av kommentarer som "Äre du som ä Bagar-Berta?" 
What´s the story about Bagar-Berta liksom?

Det luktar så underbart gott om kanelbullar, och de är riktigt goda när de är varma och man har ett glas iskall låglaktosmjölk till! Men ståndaktig som jag bestämt mig för att vara så hoppade jag bullen och drog till gymmet direkt efter jobbet istället. Duktig riktigt!
Eller bara envis:p






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0