Schlagerkval

Ligger på madrassen på golvet i Maris lya i Sthlm och tvingar henne titta på Schlagerkvalet, moahaha!!! Hon är inte riktigt nöjd, men jag misstänker att hon smygdiggar...

Jag satsar på att kommentera med en mening... Får se hur länge det håller:p

Litauen - Men va fan?
Armenien - snygg klyfta
Israel - Säkert jättefin, synd att jag inte kan språket...
Danmark - Jaao för fan, why not!
Schweiz - Ämen nä.
Sverige - This is lycka! Partisk? Jag? Näe...
Azerbadjan - Alltså... Sjung ELLER spring,,, inte båda samtidigt!
Ukraina - Intressant och konstigt!?
Nederländerna - Om jag hade rökt på lika mycket som de som röstade på den, så hade jag nog tyckt den var bra...
Slovenien - Eeeeh?
Irland - Nejjj
Bulgarien - Om nån gör en snygg remix och jag slipper se eländet så kommer jag säkert dansa till den på krogen!
Cypern - Jaao, för fan!
Kroatien - Näpp
Georgien - Sluta skrika!
Turkiet - Skumt riktigt... Lite EMO typ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0