Mat- och träningslogg Måndag

Såja, då var det på´t igen då!
Har haft 2 veckors uppehåll med mat- och träningsloggen för jag har varit borta och inte kunnat dokumentera. Men nu är det time!

Frukost1: Banan
Frukost2: Wasa sport, skinka, mjukost, latte 
Lunch: Nasigoreng (som jag lagat sjäääälv med kryddmix inhandlad i Malaysia:p)
Mellanmål: Skorpa, latte
Mellanmål: Banan
Träning: Pumppass 60 min, Cardiobike 20 min
Middag: Ris och Sambalmakrill
Kvällsmål: Musli och vaniljfil

Gryyymt bra pumppass som vanligt när Andreas kör. Mjölksyra de luxe och spaghettiben som nästan ramlade ner för gymtrappen. Wunderbaart!

Underbart gott kvällsmål, och underbart att jag vunnit en fika på Pressbyrån att hämta ut. Ska göra´t imorgon när jag kommer till Sthlm tror jag! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0