Sovrum

Det börjar dra ihop sig till vår och därmed mitt nästa projekt; sovrumsfix.
Jag ska rusta sovrummet; golv, väggar och tak. Men jag vet inte riktigt hur jag vill ha det...
 
Jag vet att jag vill kunna inreda och förändra med hjälp av färg och form på textiler, samt att
mina sovrumsmöbler i mörkt svartbrunt, ska vara kvar.
Alltså bör väggarna gå i neutrala färger...

Dags att sätta igång och leta!

Jag önskar att jag kunde se en bild och känna "jaaaaaa! så skare va!"

Inspiration från 
orkidé
svart
kristallkronor
grått 
sänghimmel och
flor...
 

Den här sänggaveln ska jag iallafall bygga:


Från http://www.hemmakanalen.se/ 

Tips och inspiration mottages tacksamt!



Kommentarer
Anonym

Jättefin sänggavel!! Är däremot inte så förtjust i den gröna färgen på kuddar och överkast. Har precis gjort mitt sovrum och blev supernöjd! Det går i ljusa färger och linnegardiner tillsammans med min svarta sänggavel. Sover fantastiskt bra nu!=)/Lina

2010-03-18 @ 12:53:16
maria

Jag håller med om det gröna, för mycket oliv för min smak.

Jag har mörkt hallonröda väggar nu och sover fantastiskt bra men det är det där med variation av textiler som skapar problem...

2010-03-18 @ 20:49:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0