Matlogg Måndag

Idag har ACTIVE stängt för de ska byta ut alla maskiner. Ogilla skarpt!
För några veckor sedan bytte de ut Cardiomaskinerna och nu är det styrkemaskinerna som står på tur. Undrar om det också blir TECH? Imorgon åker jag till STHLM och träningsryggan följer med så jag kan ta ett pass på kvällen i hotellgymmet, pepp pepp!


Måndag:
Frukost:
2 wasa sport, skinka och latte
Lunch: Kycklingfilé, keso lök och ett äpple
Mellanmål: Hårt tunnbröd med smör
Middag: Grillad rostbiff, coleslow, gurkstavar och körsbärstomater
Kvällsmells: Swebar "pepparkaka" (säkert skitgod om man gillar pepparkaksdeg)


Åååååh va jag är rastlös!
Vill träna! Det springer i benen, jag håller på att bli galen!
Dessutom blir jag matless av att inte träna. Jag kanske ska ta några drag med hantlarna?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0