Mat- och träningslogg Torsdag

Frukost: 2 löskokta ägg, 2 wasa sport med mjukost och paprika, apelsinjuice
Lunch: Kycklingsallad med bulgur och lite mangorajadressing a la Furan
Mellanmål: Swebar
Träning: 8 min cykel, 60 min Stepstyrka-pass
Middag: Kycklingsallad med pasta och Ramlösa blodgrape/apelsin
Kvällsmål: Lätt kesella med torkad frukt 



Stepstyrka-passet var helt fantastiskt svettigt!
Vi körde på med Step kondition och tog bara 5 minuter mage på slutet så det var högsta puls typ 45 minuter. Jag som tränat mage 2 dagar i rad höll på att dö kändes det som. Det brann som eldar i magen men Karoline vad obarmhärtig. Helt underbart! Hon är grym på pepp!!! 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0