Sovmorgon de luxe

Ojoj, vilken start på dagen jag fick! Vaknade vid halv åtta imorse och var riktigt pigg!
Tittade ut och såg blå himmel och sooool!
Underbart!
Jag beslutade mig för att ligga kvar och dra ett tag till och placerade Vånkans spikmatta under ryggen.
Och somnade om...
När jag vaknade igen, strax efter klockan 12, hade jag någon gång rullat av spikmattan och jag låg på kanten av sängen. 5 inkomna sms och ett samtal hade jag sovit igenom,
helt otroligt!
Jag var betydligt mycket tröttare när jag vaknat för andra gången, men det var nog välbehövligt. Har jobbat och mötat och studerat 12 dagar i rad så det var en otroligt efterlängtad sovdag.

Jag fick ett jättegulligt mms på lilla Rebecca, i mössan som hon fått av mig som det står "älskling" på.
Jag älskar den serien med bebisgrejer!
Liten Isak var sjuk idag, jag som tänkt kidnappa honom...
När Rebecca blivit större ska jag kidnappa båda två=)
 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0