Håkans Bar

Jag kollar på Håkans Bar nu och försöker se om jag känner igen mig.

I love Patong!

Synd att jag inte visste att man kunde söka till att vara med och jobba där, för jag hade lätt sökt! Fast jag är nog för "normal" för att platsa om man ser till de personligheter som ska samsas med Håkan där i baren...
Hoppas att det blir ett kul program och att baren går bra.

Jag tycker folk är lite för dömande mot Håkan. Jag gillar att han är så rak och ärlig och säger vad han tycker, även om det kan komma ut konstiga grodor ibland, men vem fan känner sig säker med ett tv-team i hasorna som bombarderar med tusen frågor och klipper ihop hej vilt? Haha, jag ser nu att det ser ut som värsta brand- och försvarstalet för Håkan och ja, så kanske man kan se det. Är det några man borde racka ner på så är det alla elaka människor som syns på tv som beter sig illa och förolämpar andra. En mer öppenhjärtlig människa än Håkan får man nog leta länge efter.
 

Kör hårt Håkan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0